det var ett tag sen !

ojdå känner mig jätte dålig på det här nu. Jag hade en liten paus för jag tappade suget, tänkte om ja inte bloggade på ett tag kanske jag skule få tillbaka suget och det tror jag att jag har fått. Vi får väll hoppas ! :D
Det har inte hänt så mycket på sista tiden mer än att vi slutade skolan i fredags hur skönt som helst ! Men i torsdags så var det dags att röja igen. Tomte drog igång och innan var vi på förfest hos Ida och jag hade verkligen hur kul som helst. Tack alla! Idag är det söndag och jag har bara slappat hela dagen fram tills nu. Så nu ska jag ta en siesta och sedan dra mig upp till Ida där vi ska umgås (: Skriver mer i kväll.
Justja, julafton om tre dagar :D:D:D Tjing !

bild från i torsdags (:


Kommentarer
Postat av: Sussi's foto och designblogg

du kan beställa en design hos mig!

2009-01-03 @ 05:36:41
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Elina

Vad för designhjälp behöver du?

2009-01-03 @ 06:40:41
URL: http://elolinona.blogg.se/
Postat av: Elina

ska vara webblogg

2009-01-03 @ 06:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0