gudars !

Gudars jag har inte varit så aktiv här på sistonde och ber om ursäkt till mina så "många" läsare. Men jhossi har klagat lite på mig att hon inte har något att göra på kvällarna när jag inte skriver något, men nu ska jag ta tag i detta ! Sa hejdå till julia innan och det var jätte sorgligt även om hon bara ska vara borta i tre veckor så kommer det kännas som en evighet. Men vi får försöka överleva. Tomte snart med och det kommer inte vara sig likt att festa till det lite utan julia men men. Annars idag har jag inte gjort så mkt. Sov lite efter skolan med och sen åkte jag hem till julia och sedan gick vi och mötte dom andra tjejerna som vi sedan satt och snackade med i en timma drygt. sen var det dags att säga hejdå vilket var mindre trevligt. Stod och kramade henne i minst två minuter och ni tkr säkert inte två minuter är en lång tid men det är det. Hörde hur hon började snyfta och då kunde inte jag heller hålla mig. sen gick jag, ida och jhossi vidare till sporthallen där jag skulle ha möte med laget. Vi kom fram till att vi sklle fortsätta kämpa för f16 och inte lägga ner det, än. Sen gick jag hem och tog följe med denise, när jag kom hem läste jag mitt brev från julia och det var hur gulligt som helst. Sen ringde hon till mig när hon var på flygplatsen och dom hade checkat in. Kom några tårar då. Gud va barnslig ni måste tycka jag är men när en sån nära kompis som man umgås med hela dagarna förvsinner i tre veckor så är det ganska känsligt. Sen kollade jag runt lite på datorn och nu ska jag hoppa in i duschen och ska nog sätta på någon film sen sova. Skola i morgon. tråkigt utan julia. Sen på kvällen är det match. askul ! på lördag ska jag och mina tjejer vara här hemma och passa lillebror. Sen på söndag så blir det match igen ! Askalas. Justja min klänning har jag fått och den var helt perfekt och satt helt perfekt, klickade mellan oss direkt (;.Nu måste jag kila,
Tjing !

empty room, empty heart <3 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0