Fredag !

Japp nu är det fredag och jag fick mitt studie bidrag i går och jag har 500 kr kvar, typiskt mig ! Men jag var faktiskt tvungen att köpa det jag har köpt så det var faktiskt helt okej. Jag köpte fondation, mascara, leggins för mina pengar sen köpta min mamma ett par innebandyskockar, panband, vattenflaska till mig.
Innan träningen i går kände jag hur yr jag var och hade ont i alla musklerna i hela kroppen. Men jag tränade på och kämpade in i det sista. Sen efter träningen så tvingade jag mig själv i duschen och cyklade hem. När jag kom hem visade det sig att jag hade feber och mådde bajs. Så jag gick och la mig och var helt inställd på att inte gå till skolan i dag så jag ställde ingen klocka men när jag vaknade i morse vid halv 9 så mådde jag som vanligt så jag fixade mig och gick till skolan. Som tur var så var det inget viktigt jag missade. Har gjort prov idag med och det gick bra.
Idag ska jag hem till Ida. Vi ska sola och busa som f*n.
Tjing !

Bara för att Emma ska bli lika kär i den klänningen som jag är så ska jag lägga ut en bild så du ska få se hur den ser ut. Helt perfekt till nyår, och jag vill verkligen ha den. :D

Den är från asos.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0