inget internet !

Efter att jag kommit hem från ida i freags så hade jag inget internet och det har inte fungerat föräns för typ tio minutersen ;b Nu tänkte jag berätta hur rolig min helg har varit. I fredags då så åkte jag hem till Ida som jag skrev i fredags, där var hon och jhossi och lite senare kom även en liten cecilia. Vi hade jätte trevligt och åt paj, kollade på Idol, Hade deep talk och bara allmänt trevligt. När jag vaknade i lördags så ringde jag julia och kollade fall hon hade lust att följa med till sporthallen för min lilla syster och alla andra som går på gympa hade uppvisnning. alla var grymt bra ! Sen kom jag hem och duchade och stressade i hjäl mig för att jag skulle hinna till 40 års festen. Jag och julia stannade bara till efter efterrätten, (för er som inte visste så är jag och julia släkt) Sen drog vi oss hem till Ida där jhossi med var. Sen ko josefina och Cecilia. Vi satt vid det runda bordet och snackade om allt och ingenting. Mkt trevligt. Sen gav jag, julia,ida och cissi oss iväg på lite äventyr. Och idag händer det absolut ingenting förutom att det är andra avenyn som jag har länktat effter hela veckan. Grymt bra är det nu så jag ska bara ligga i sängen och länkta efter andra avenyn idag. Nu ska jag kolla på Eva och Adam. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0