Nytt utseende

carolinabiors.blogg.se hjälpte mig lite än en gång med att fixa lite med min blogg. Som sagt så är jag inte så teknisk när det gäller sånt här. Det kronglar just nu men det ska vi nog ordna. Tack Carolina !
 Idag vart det träning och vi kom fram till att vi kanske måste lägga ner f16 laget för vi har aldrig tillräckligt med folk, spelar typ med 7 utespelade varje match och det känns verkligen inte bra. Man blir inte så pigg på det när man måste leta massa folk till varje match som dessutom inte spelar med oss i vanliga fall och har nästan ingen aning hur dom spelar. Men vi kämpar på och bestämde att vi skjuter fram helgens f 16 match. Men jag tycker bara det är kul att få spela extra matcher när jag också är endel av damlaget. Men alla får ju inte vara med på deras matcher så för deras del skulle det vara hur surt som helst och många skulle nog tappa intresset. För träna men ändå inte få spela matcher är ju inte så trevligt. Aja nog med det så är det match i morgon 19.30 AB hallen- Gislavedssportcentrum mot Nässjö. Och en tre poängare ska det allt bli ! Tillbaka till idag. Efter träningen drog jag mig vidare till Ida där jhossi också var. Lika trevligt som vanligt. Nu ska jag äta choklad och varma mig under täcker för min cykeltur hem var svinkall. Ska sätta på någon bra film med ! (:
Tjing !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0