slappdag !

guud jag känner mig helt slutkörd idag efter skolan. Ligger här i soffan och kollar på kim possible på disney channel. Kommer aldrig växa ifrån den kanalen xD Blev skitsur på mamma efter skolan med för hon har spärrat hemtelefonen så man inte kan ringa mobilsamtal. Hon får ju skylla sig själv för  hennes telefonräkning på mobilen kommer ju bli ett antal kronor dyrare för den kommer jag ringa från. Skolan va kul idag (: hade gympa med. Vi körde fotboll skit tråkigt men jag gjorde ett mål :d hahaha ! Nu ska jag bara ligga här och slappa och sen ska jag nog upp till Ida om jag orkar de ;o är as seg. Men men nu ska jag nog kolla runt lite på klänningar, har hittat en nyårsklänning som jag verkligen vill ha ! men vet inte om jag vill slösa så mycket pengar på en klänning. Men den är verkligen super fin !
aja vi får se.
tjing !

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska inte köpa ngn klänning!! Du får ju en svart jätte snygg klänning ju av mig. Helt onödigt!! Hur mycket har du använt din andra klänning som du fick förra julen?????? Köp vanliga kläder och skor som du kan använda till skolan och så!! Så det så! Love Ya!!!

2008-11-26 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0