slut på lovet !

jahopp, då vart det slut  på detta lovet. Kommer vara lika trist som vanligt att gå till skolan, kan inte fatta att man slösar bort så många år för att gå i skola. En sak är säker och det är att efter jag gått ut gymnasiet ska jag inte sätta min fot i en skola. Folk tycker säkert att jag är dum i huvudet och inte kommer ha någon utbildning och kommer stå i kassan på konsum, fine jag bryr mig inte om vad folk tycker och nej det kommer jag inte göra. Det ska Paulina se till. Jag vet exakt vad ja ska bli, slutdiskuterat.  Nu ska jag kolla på lilla kycklingen. Men jag vill inte somna för jag vet att när jag vaknar så måste jag gå till skolan. Men vi får hoppas att klassen är på G och det blir lika kul som vanligt.
Var hos louise med Julia innan och färgade hennes hår och kollade på singin bee och Andra avenyn. Jag älskar andra avenyn, så grymt bra. Iaf... louises hår blev riktigt bra och kanske beror på att de va jag som färgade det (;
Sitter och funderar om det är parken på fredag. Hoppas på det ! Hoppas mina stövlar har kommit med som jag har beställt för det börjar bli lite småkallt om fötterna. Det är ju för sjutton minusgrader om nätterna nu förtiden. Men en mysig vinter hoppas jag på. Nehe om man skulle ta och packa sakerna som jag ska ha till far min i morgon. (pappas vecka nu) Lite små jobbigt med det där att flytta fram och tilbaka. Ska nog ge förslag på att vara två veckor hos pappa och sedan två hos mamma. Efter jag packat ska jag göra iordning mig för natten och välja kläder tills i morgon, inte för att jag har så mycket kläder att välja mellan men så slipper man stressa ännu mer på morgonen. Kom på att jag vill SHOPPA ! Tänk att bara ha hur mycket pengar som helst för en dag och bara köpa hur mycket man ville. Gud jag hade varit lyckligast i världen. känner att jag behöver nya kläder med. Men studie bidraget räcker ju inte länge. guud ja behöver ett jobb!
Ne men gud va ja skriver nu ska ja verkligen gå.
 Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0