Tisdag !

Ligger i sängen och skulle precis stänga av och gå och lägga mig men Jhossi lipar över att hon inte har ngt att göra och att jag inte hade skrivit något idag så det fåt bli ett snabbt litet inlägg. Skolan idag var helt okej dom första lektionerna var rätt sega men när Evas lektion kom så körde vi i gång med våra skratt och skrattade hur mkt som hels och det har jag levt på resten av dagen ! När jag kom hem var det meningen att jag skulle sova lite men det orkade jag inte så jag satte på ps. i love you vilket jag hade väldigt höga förväntningar om men jagt tyckte inte alls den var bra ! så kollade inte ens på hela slutet. Efter filmen somnade jag och drömde en skit läskig dröm nu som jag har drömt två gånger, usch ! Sen kom lillebror och Emma hem så det blev att jag gick ner och busade lite med han. haha gullungen sa till emma ba ; mamma vet du varför jag var ledsen? emma: nej? Carlos: jo för jag ville ge en blomma till paulina! haha aw min älskling. Vi räknade, och rabblade alfabetet och skrev hans namn om och om igen. Han kommer vara super duktig när jag lärt han allt jag kan ! Sen blev det god mat och lite så. Beställde en tunika också vilket nog inte kommer innan fredag så jag vet inte vad jag ska ha på mig till parken men det ordnar sig nog. Och nu ligger jag här och ska snart sova (: Hare gött !
tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0