buhuuu :(

Nu har jag kommit hem från jönköping och är redo för en god natt sömn !
Precis när jag kom innanför dörren så hörde jag storebror och pappa prata om piercing så gick ja in och tro fan att min bror varit i borås i dag och piercat sig i tungan.... buhu ! det är JAG som tjatat om det i mer än ett år nu och får inte göra det först om en månad och så kommer han här och har redan gjort de ! :'(( buhuuu !
Köpte iaf min efterlänktade jacka i dag och är överlycklig över de. Men ser lite ut som en mischelin gubbe men det är väll gulligt ! Jätte gulligt at julia och hennes mamma och ta med mig :D ! tack! Julia shoppade jätte mkt och ja blev as sugen på det med men har fan inga pengar :( Har iaf laddat upp lite inför vintern nu. Behöver ba ett par sövlar, vantar och halsduk ! (:
Här är en bild på min älskade jacka. fast det är inte exakt den som det är på bilden men ser nästan likadan ut (:
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0