dålig stil !

Ligger i soffan och funderar på om jag ska ta mig en liten tupplur innan jag ska rulla hem till mamma och gå ut med Neo på min dagliga promenad. Iaf vaknade vid nio i dag och började fixa mig lite smått till skolan, när klockan var fem över tio började jag rulle upp för alla uppförsbackar till skolan. När jag kom fram så var klockan halv elva och då skulle mattelektionen börja och vi satte igång och göra en massa mattetal och jag tycker själv att jag var jätteduktig ! Efter matten var det mat så vi gick och åt sedan gick vi för att börja våran andra och sista lektion för dagen men när vi satt utanför och väntade på att Rune skulle komma och öppna så lektionen kunde starta, men kom det ngn rune? Nej så louise och Isabell gick till Lars och frågade vart Runa var och då sa han att Rune var sjuk så vi hade gått en timma skolan extra helt i onödan. Vi hade inte fått någon som helst information om att Rune var sjuk, så dålig stil ! idag är det en riktigt allmänt slappdag, ska ut med julia sen med. Nu ska jag vila lite, Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0