datakunskap !

Nu har precis datakunskapen börjat och det är här inne jag ska spendera en och en halv timme framåt. För er som inte vet så går jag första året på gymnasiet, handelsprogrammet. HP08B bästa klassen, skrattar hur mycket som helst varje dag. Nu har vi fått uppgiften att sammanfatta en hemsida, vi ska skriva 2 A4:a sidor med teckensnitt 12, mer än vad det ens står på sidan, sanslöst ! Jag och cecilia la märke till att vi hade fått MVG på engelska förhöret. första gången i mitt liv typ ;o haha!
Men vi ska hinna klart med uppgiften ganska mycker i dag så nu får jag ta och sätta fart att arbeta. kanske skriver lite i kväll om jag hinner för måndagar är alltid så otroligt stressiga. Tjing  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0