HP08B (v

Sitter hemma och ska snart i väg och gratta en släkting som fyllt 40 (: jag måste verkligen tala ut om hur mkt jag älskar min klass ! Den är fan helt underbar. Så mycket jag har skrattat under denna tiden har jag nog aldrig skrattat i hela mitt liv i skolan. Man skrattar verkligen hela tiden. Och lars lektion var bäst i dag. haha ! Jag och cissi sprang runt runt runt borden och hon jagade mig med det där böset som kommer i pennvässaren hon skulle kasta allt på mig så ja sprang och julia försökte få tag i mig men ja fintade bort henne och sprang genom korridoren hela vägen till toan och låste in mig. När cissi jagade mig hade lars kommit och försökt stoppa henne men hon fintade av honom (haha!). När jag tillslut vågade öppna dörren kastade hon allt på mig men ja duckade så fick bara lite i luggen haha fatta kul. När jag kom hem så städade jag hela min garderob och nu känner jag mig hur duktig som helst xD haha ! Nu ska ja fixa till mig lite. Tjing !
Det är ju riktigt iordning i min garderob nu men det kommer nog inte se ut så länge (:

Kommentarer
Postat av: Madde

SvaR: åh tack nu blev jag glad!!

Mysig blogg du har :)

2008-10-22 @ 17:46:19
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0