jag älskar att skratta och är känd för det också !

Sitter i sängen och ska snart sova, men hinner med att skriva lite (: Efter en hel del liggandes i soffan och uggla vid datorn, spela harpan, kolla tv och läsa pallrade jag mig hem till julia där det väntande ett riktigt stohej till bakande, det blev chokladkladd muffins med smält blockchoklad på det är en favorit för tillfället. Efter bakandet och väntade på att chokladen skulle stelna pallrade vi oss hem till min mor och hämtade hunden, sen promenerade vi vidare mot stan där det skulle ske lite langning (; det kom en tjej från värnamo nyheter fram och frågade om ja ville vara med (på en sån där liten bild och med "veckans fråga") så på fredag kommer ni se en lagom fräsh paulina stå och le i tidningen, usch vill inte ens se bilden ;o haha ! iaf, efter gick vi hem och lämnade Neo sen vidare mot julia för äta kakor och plugga, muffisarna va hur goda som helst och pluggandet gick också hur bra som helst, efter satt vi bara och skrattade åt hur mycket som helst ! Fall ni träffar louise någon gång så säg; gör en vincent och ni kommer dö av skratt hon körde den minst tio gånger och vi skrattade lika mkt varje gång. haha ! efter mkt skratt pallrade vi oss till sörgårdsskolan där det blev ännu mkt skratt och det var super nära att jag kissade på mig och nu är ja seriös, så mkt skrattade jag. jag älskar verkligen att skratta ! Och alla ver verkligen hur mitt gapskratt låter hahah. Sen var det ett kryp i min tändare som bran upp när ja tände, uscha den tändaren har ju inte jag kvar längre kan jag ju ta och tala om ! Sen sa vi hejdå och ja skyndade mig hem där maten väntade. Efter maten kollade jag,pappa och emma på CSI det är verkligen asbra nu. Men massa sorgligt också! Ni som inte sett dom nya ni måste verkligen se dom ! Nu sitter jag i sängen och ska snart sova. Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0