lan som fan !

Nu är det tisdag tror jag(?) varit uppe nu sen i går morse när jag vaknade klockan halv elva på morgonen och jag känner mig helt skakig i hela kroppen men nej det är inte slut på det roliga än. Först om typ sexton timmar eller mer får vi sova och nu är klockan åtta på kvällen och vi ska strax spela igen. Vi har haft ett lite uppehåll, kollat lite på gamla bilder och småpratat. Men ingen sömn har kommit  än iaf. Jag var helt inställd på att vi skulle sova vid fyra innan på dagen vilket var bestämt men då säger dom andra att dom inte är trötta och inte vill sova, men jag som är dödstrött och känner att min kropp inte tycker om det här jag håller på med vill ju inte missa något kul så då bestämde jag mig för att inte sova jag heller! I går natt var det sjukt kul. Alltså jag tror ingen förstår hur kul vi hade, jag skrattade så mkt att jag gick runt och hade ont i magen heeeela natten. Och i morse märkte man ju att vissa va lite små trötta, Isabell den nörden somnade vid åtta och vaknade vid elva och hon är den enda som har sovit. Men hon är inte med nu för hon hade så ont så hon gick in så ist kom Julia och ersatte henne så vi hoppas på en lika rolig natt igen ! :D jag har laddat upp med allt som behövs, chips och energidricka och lite annat smått och gott. så vi ska väll överleva ! Snart kommer jhossi som varit hemma och duschat och lite så och då jvl blire spel på hög nivå ! :D Nu ska vi fixa så allt blir perfekt. Tjing !
Detta är vi snygga brudar som nu sitter och lanar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0