looov !

wiiie ! Kom nyss hem från skolan och vad har man framför sig om inte en veckas lov? kanonkul !
På lovet blir det en massa bus med mina babes, reftele,lan,innebandy och massa mer. Men när man har så mycket inbokat kommer lover gå för fort och man kommer inte hinna med att göra hälften av sakerna man vill göra.
Älskar höstens färger men hatar mörkret. Idag blir mkt chill med Ida, Isabell och Cissi, ska bli trevligt (: Mina stövlar kommer i november någon gång och sen är jag redo för en kall och förhoppningsvis mysig vinter. Nu ska jag spela lite bubbles och invänta ett samtal från julia sen möta henne och sen kommer ida,isabell och cissi hit. Så tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0