Modell sommar

Ligger i sängen och ska snart fortsätta läsa min älskade bok, modell sommar. Den är verkligen hur bra som helst. Låg i mer än två timmar i går och läste ut mer än helften av boken, det går verkligen inte sluta läsa. Den ska va utläst tills på onsdag och det tror jag inte blir några större problem. Var och tränade innan och allt gick faktiskt jätte bra och träningen var jätte rolig ! Efter träningen tog ja följe med Emma till stan och där skilldes vi sedan åt och jag rullade hem till Ida där lullu,jullan och ida befann sig. Dom hade bakat en hur god som helst jordnötskaka ! fem av fem toasters. Kanon god (y). Vi hade lika trevligt som vanligt och sedan rullade jag, jullan och lullu t sörgårdsskolan och chillade och flamsade hur mycket som helst och skrattade hur mkt som helst med så nu lever vi yttligare tio år ! haha! Har alltid lika kul med er tjejer. Sen rullade jag hem och år makaroner och köttbullar, det var så enkel mat bara för min mamma är sjuk och orkade förmodligen inte stå och göra mat. Fick gå upp med lillasyster till gympan i dag med bara för mamma är sjukis. Iaf sen kom jag och mamma på ett nytt avtal om piercingen i tungan. Jag ska ut med hunden minst 4 ggr i veckan. Det ska vi nog kunna ordna hoppas jag allt. men nu ska ja läsa och sen somna, i morgon har vi sovmorgon hur härligt som helst ! Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0