överraskande härligt !

Ligger i sängen och det enda jag hör är bruset från min brors dator som snurrar på högvarv och pappas fotsteg nere från köket och det är överraskande härligt att ba va hemma och inte göra någonting, man kan traska runt i allmänt slappa kläder och inte bry sig ett piss, man kan sätta sig och dra en jävel och njuta, sitta vid datorn hur länge man vill utan att behöva tänka på en massa skit man måste göra hela tiden, idag är jag helt slut ch det är väldigt skönt att bara slappna av och vila och tagga till tusen inför morgondagens innebandymatch ! Satt och kollade lite på fotbollen med pappa och lillebror innan med. Det va väldigt roligt att iakta dom när båda satt med en glass strut i handen och var helt inne i fotbollen, sådan far sådan son eller hur är det? lille bror har varit hur gosig som helst i dag med, men efter jag kommit hem från matchen idag och lillebror ville leka så var jag helt död så engagerade mig inte alls i lekandet och fick jätte dåligt samvete:( så gosade med han till tusen innan (: ! Kom på att det där med gå ut med hunden i två år varje dag minst en timma kommer nog inte hålla, har varit ute med han varje dag nu i snart två veckor och har redan tröttnat på det så vi får väll se hur det blir med det:( får försöka övertala mamma om ngt annat vad, för jag har gett mig fan på att pierca tungan nu och då ska jag göra det  med !Vårt badrum som vi håller på att renovera är nu nästan klart och det är kanonsnyggt ! kommer nog en bild på det när allt är klart (: Nu ska jag sätta på någon dansfilm min pappa har ordnat till mig (: Tjing!
Här har vi en lillebror i badet ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0