pink ladies !

Skolan i dag var rätt okej faktiskt, men mina flickor gör min gad. Kan inte förklara i ord hur jvl mkt vi skrattar varje dag ! hah. Jag och cissi designade om våra datorer i skolan så nu är allt rosa som kan bli rosa hahah så jvl snyggt är det ! Och vi är pink ladies !Iaf idag är det ju måndag och lika stressigt som vanligt- Slutade en halvtimma tidigare så cyklade hem till mamma och gick ut med neo på min dagliga promenad, sen rullade jag hem till pappa och packade väskan och sedan rullade till träningen. Träningen va lite dryg idag men kul vare. Alltid likadant på måndagar, jag och Denise träffas typ inte på hela veckan och på måndagarna efter träningarna så blir det alltid att vi snackar om allt som hänt under veckan så det tar cirkus en och en halv timme för oss att bli klara efter måndagsträningarna, haha. Iaf kom hem efter träningen och åt mkt god mat. Sen la pappa över en massa bra saker ja kan kolla på på min data nu (: wie ! Och nu sitter jag här och ska snart läsa det sista ur min bok. Den är så grymt bra så det går inte beskriva. Börjar halv 11 i mon och slutar halv 2, har bara två lektioner, helt meningslöst men skönt. Nu ska jag kila, tjing !
jag älskar julia mest !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0