relax !

Nu har jag sagt hejdå till mina underbara vänner som varit på besök. Medans Ida och Cissi var på väg hit fick jag en liten kick och kände för att baka muffins så satte i gång och genast blev hela köket till ett enda stort bombnedslag men efter smeten blandats i hop och muffisarna åkt in i ugnen försvan bombnedslaget med ett tjofs. Gick in i vardagsrummet och la mig i soffan och satte på tvn och det plingade op dörren. Där ute i regnet stod Ida och cissi och ja blev gensat på bra humör. Vi satt och snackade ett tag sedan gick jag och gjorde varma mackor till oss alla och sedan kollade vi på Idol. Efter vi ätit upp mackorna och jag dukat av så kom nästa fat in fylld med kärleksbakade muffins och dom smakade jätte bra ! Sedan satte vi på en film som var helt wierd så vi pausade den och satt bara och snackade om allt och ingenting och hade allmänt trevligt, sen kom det fram lite gamla fotoalbum och det blev massor av skratt. Efter ett tag gick jag och gjorde kaffe till julia som skulle komma förbi på en sväng när hon kom pratade vi massor. Sen kom Sandra och Kim på besök och pappa och Emma kom hem så åkte sandra och kim i gen och efter en stund begav sig dom andra hem också. Så nu ligger jag här i min ensamhet och ska kolla klart på filmen. I min blir det sova hur länge jag vill och blir jätte tjurig på den som väcker mig. Tjing !
här är en bild på mig och min lillebror och jag älskar bilden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0