söndag !

Ligger i sängen och ska snart kolla på dom nya avsnitten av andra avenyn (:
Idag vaknade jag upp hos Denise. Vi åt frukost och sedan packade väskorna och begav oss på match.
Vi spelade i Forsheda och matchen gick riktigt bra. Domaren blåste av och första perioden var i full gång. Efter några minuter lyckades jag med fritt läge skjuta in bollen rakt i krysset och vi ledde med 1-0. Men forsheda var på g och gjorde sedan 1-1. Det höll i sig i resten av första perioden. När vi sedan gick ut i andra perioden så började det med att vi gjorde ett mål men forsheda kunde snabbt peta in ett mål dom också. så i andra periodens slut stod det 2-2. När vi sedan gick ut i tredje perioden så började vi få en väldans massa målchanser och matchen slutade 5-2 till oss. När jag sedan kom hem så åkte jag och Emma upp till hennes mamma och färgade håret så jag har numera svart hår. Sedan promenerade jag hem till ida och var där en stund. Sen promenerade jag och Julia hem och nu är jag hemma och ska ba slappa och vila upp mig för morgondagen. I mon åker jag och min mamma och min bror på en myskväll till borås för att kolla på bio. Sen när jag kommer hem så ska jag hem till Ida och lana och stannar där i två nätter, askalas ! Men nu har jag inte så mkt mer att skriva så Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0