spö regn !

Sitter under mitt varma täcke och ska lira lite cs med isabell (: Skolan i dag har varit hel skoj ! haha mycket skratt som vanligt. Spec på musiken fyfaan va vi skratta, jag älskar onsdagar aså ! Sen när vi skulle gå hem från skolan trofan att det spö regnar ute asså riktigt så där öser ner. Det ända som fanns på gatorna va vattenpölar xD Jag och cecilia är lite sjuka men vi va redan så blöta om fötterna man kunde bli typ så vi hoppade i alla vattenpölar vi hittade typ hahaa ! Ett under om ja inte blir förkyld nu aså. Senare ska ja ut på min dagliga runda med Neo. Nu kommer min far och hämtar mig för vi ska åka till vmo. så kanske skriver mer i kväll. Njut av en helsexig bild på mig. Tjing !

Kommentarer
Postat av: Carolina

Var med och tävla om en parfym från DKNY i min blogg! :)

2008-10-19 @ 19:43:34
URL: http://carolinabiors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0