tråkig skola, roligt umgänge !

Sitter i skolan på ännu en tråkigt hp lektion. Sista riktiga lektionen i dag, sedan är det musik och vi hoppas på lika roligt som vanligt! skrattar alltid lika mycket varje gång och det är därför musik läraren hatar mig FÖR att jag skrattar hur illa är inte det ;o! Man kan väll inte skälla ut någon för att man är glad och skrattar för det bevisar ju att man gillar musiklektionerna. Liten del av allt skratt beror ju på min underbara klass som underhåller mig hela tiden ! Skolan är lite tråkigt i bland men då finns alltid mina underbara klasskompisar som livar upp mig på två sekunder, älskar min klass ! Måste sluta en aning tidigare på musiken för jag ska åka till jönköping wiie! gud va jag märker att jag har tjatat om min älskade efterlänktade jacka. Kommer börja gråta om den inte finns. Sen ska ja färga håret med så snart är jag svart hårig, orkar verkligen inte med att färga håret minst en gång i månaden för annars ser det förjävligt ut med en mörk utväxt. Kommer förmodligen ångra det om ett tag men det får jag leva med ! Nu måste jag fortsätta jobba med arbetet som ska vara inlämnat i morgon. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0