trött !

Ligger i sängen och funderar på om ja ska vila lite innan ja ska sticka i väg på träning. Skolan i dag gick faktiskt väldigt snabbt. Hade redovisning idag på svenskan och jag tycker det gick hyffsat bra (: Efter skolan rullade jag hem till mamma för att gå ut med neo på min dagliga promenad. sen rullade jag vidare till pappa igen. Nästa vecka är det lov och det är bara en skoldag kvar sen behöver man inte gå till skolan på 11 dagar wiie ! Ska förhoppningsvis pierca mig i tungan nästa vecka med. Är nervvös även fast det inte ens är säkert jag ska xD Sen blir det lan på lovet med hemma hos Ida. haah ! Från måndag till Onsdag tror jag. Det blir jag, isabell, Ida, jhossi som ska spela och julia och louise ska komma med fika och kanske med sova där ! Sen ska jag till Angelica minst en dag på lovet med, där med basta!  askalas ! Nu ska ja sova en stund. Tjing !

Kommentarer
Postat av: angelica

du är bäst

jag saknar dig

lek med mig på lovet

punkt slut

2008-10-24 @ 09:05:08
URL: http://killedbyants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0