gick inte riktigt som jag tänkt mig

allt bra? gött!

ehm idag så har jag.....
kommit hem från skolan, dingdingding!
ätit smörgåsar
pärlat med lillen
rullat till julia
jhossi,simone
rullat ner för en backa, på riktigt
hem
fotboll
mat
säng
ihopp om att somna
arg
data
död


ja okej då ska vi gå in lite i detaljer om vissa saker då.
När jag kom hem från julia och hade ätit så var det inget mindre än fotboll på tv.
och det var inget mindre än real madrid som spelade
och vet ni vad det betyder? jo klart som fan, pappa och paulina sittandes i soffan hejjade på vårt älskade lag.
Och denna macthen var riktgit kul. slagsmål. sparkningar på folk som ligger ner.
Dom låg under med 2-1 i 85e minuten men sen så, gjorde dom två mål och båda flög upp i soffan,
grymt kul!
Ngn gång i mitt liv ska jag gå på en real match!
jag har en söt bild på när jag,pappa,storebror och lillen sitter och kollar på fotboll i våra real tröjor, ska ta och visa den ngn gång.

sen så gick jag upp på mitt rum och bestämde mig för att inte sätta på datorn. Så så fick det bli ända tills jag kom på att jag inte kunde somna. illa.
nu är ja sur på mig sj.
men ska sova nu, lr försöka!
Fortsätt med bloglovin, det tkr vi om!

shalalalalalalala
jaja okej, jag tycker synd om er för att det är jag som snor all snygghet
smile bitch, typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0