hola!

Kom precis hem från min mor, där jag spenderat dagen tillsammans med lillasyster, julia, josefine, cissi och louise. Riktigt trevligt!

Nehe okej min dag då. Vaknade vid 3 ;o oj! Och då gick jag ner och åt och jag var hemma själv. Det bästa som finns är att vakna och man är hemma själv för jag har inte världens bästa morgon hummör. Men jag åt och kollade på tecknad tarzan på toon disney. Sen kom pappa, emma, carlos och en familj som är kompis med pappa och emma hem. Dom hade varit i jönköping. Elmia tror jag.

Men sen visade det sig att jag skulle passa carlos, joanna och philip. Men det gick bra för dom satt och spelade buzz hela tiden. Inte för att dom kunde ngr frågor men ändå xD.
Jag var med en gång och sjklart vann jag. Skulle varit liiite pinsamt.

if i were a boy.... min favorit låt kom på radion nu så sitter och sjunger.

Tillbaka tilldagen så efter det drog jag på mig kläder och fixade till mig lite och rullade hem till mamma där hon lämnade över ansvaret på nora och neo till mig och dom drog på fest.
Jag bytte genast kläder på nora och satte upp håret på henne, hur kul som helst!
Sen kom julia och cissi och jag tryckte ner nora i vagnen och på med kopplet på neo och vi började promenera till kvantum och på vägen mötte vi upp josefine och louise med.

Efter drygt en timma var vi hemma igen med en massa frukt, vit och brun choklad som vi skulle smälta och doppa frukterna i, mumma.
Vi skärde upp frukterna och fixade till det lite och satte oss på altanen oh tryckte i oss all detta goda.
Sedan somnade nora genom att julia läste en saga för henne. Hur underbara är inte barnen precis innan dom ska somna.

Sen så satt vi på altanen med tusen tända ljus och filtarna runt omkring oss och skrattade och snackade om allt och ingenting ända tills vi hörde en bil köra skitfort förbi och ett tutande och sen BANG (låter mkt bättre med mina underbara ljudeffekter). Vi trodde dom kastade ut en glasflaska genom bilen eller ngt för ngt krossades iaf.

Så vi kollade ut och då ser vi ett råddjur som ligger och skakar vid sidan av vägen så dom idioterna som körde i minst 100 km/h körde på ett stackars råddjur som itne hade en chans över gatan för då kommer det en idiot som kör som en galning och inte har en chans att veja eller bromsa in för han kör som en jvl idiot. Så vi ringde polisen, ja 112.
Och så då hade dom redan ringt och så fick vi berätta typ vad som hände och lite så.
Och medans alt händer så går en av idioterna ur bilen och går fram till detta stackars lilla döda djuret och TAR KORT PÅ DET !??! hur jvl efterbliven får man vara? Han måste vara född igår. Så louise blir förbannad och skriker ut HOPPAS DU FICK ETT FINT KORT?! Och han bara kollar sig runt och tar ett till kort, USCH!
Sen dröjde det typ en timma innan dom hämtade det här djuret då.
Tänk om de stackars djuret har ungar i skogen som inte nu har ngn mamma, usch ja blir så less på idioter det finns bland oss.


Nehe nog om dåliga saker så har min dag varit skit trevlig tack vare mitt underbara sällskap. Och detta lovet har varit det bästa på jag vet inte hur länge. Och jag har haft kul varenda dag. Gött!
Hur har erat lov varit?

Nehe nu blev det lite mkt känner jag och ett stort plus i kanten på er som läste.
Hejsvejs!
våra underbara frukter, vindruvor, banan, äpple, jordgubbar, honungsmelon, mango. ocu vit och brun choklad (:


Kommentarer
Postat av: p

härlig blogg du har! :)

2009-04-13 @ 11:57:37
URL: http://paaulina.blogg.se/
Postat av: Simone

Okej, dubbelmoral Paulina :O:O Du tycker synd om det djuret som blev påkört och kanske hade ungar i skogen men tänk då på alla djur du äter, de har troligen med ungar och så som de blir behandlade önskar de nog att du ist var ett rådjur som blev påkört!!!!!

2009-04-13 @ 15:44:13
URL: http://valsten.devote.se
Postat av: Simone

jag skrev aldrig att man äter djur som påkört även fast det finns folk som gör det^^

2009-04-14 @ 01:03:28
URL: http://valsten.devote.se/
Postat av: Anonym

Skit ner dig!

2009-04-14 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0