i måndags!

jag måste ta och berätta om en sjuk händelse som hände i måndags.
Först berättar jag hur det gick till och sedan berättar jag vad som låg bakom det. okej?
here we go!

Jag,mamma och peter hade varit på sjukhuset för att hämta provrör till peter och när vi då kör ner för en backe och stannar i korsningen så ser jag en man, komma springandes mot bilen. Först trodde jag ju att han bara skulle springa förbi men när han var en meter i från så trodde jag att han skulle springa rakt in i bilen eller att han var psykiskt sjuk eller ngt och ville ta livet av sig genom att vi skulle köra på honom.
Men när han var precis utanför bilen så spottar han på förarsidans ruta där mamma satt.
allt jag fick ur mig va, VAFAN GÖR HAN?!
Och jag fattade ju ingenting, men nu ska jag då berätta vad som egentligen hände.

Den här mannen då han är väldigt störd och har gjort sjukt mkt saker på en i peters familj.
Och mamma har varit med i rättegången mot han och hon hatar verkligen han och han hatar henne. Så har han kommit ut ur fängelset nu och när vi körde där på vägen då så såg mamma honom och så sa hon där är det lilla äcklet men det hörde inte jag. Och jag har varit med när mamma och dom har snackat om han och jag vet allt han har gjort och massa men jag har aldrig sett han förut så det var därför jag trodde det var ngn helt random.
Men tillbaka till det. Så sa mamma där är det lilla äcklet och så gjorde hon en grimas typ som såg ut att hon skulle spy men hon kollade på han när hon gjorde det och hon såg att han itne kollade tillbaka. Men så hör jag peter säga lås dörren och så gjorde mamma det men ja trodde ba dom skämtade om ngt. Men så hade peter sett att han hade vänt i backspeglen och sprungit tillbaka och då spottat på min mammas ruta.
Helt sjuk u huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0