shame on me !

usch jag skäms över att jag bara har luggit inne i min säng hela dagen, när det varit skitfint väder ute och så;o.
Jag gick inte ut förän vid 7-8 tiden och det var för att jag skulle cykla till pappa.
Gud, shame on me!

Men har ni varit ute i vårvädret idag?:D

Sen vid 8 tiden rullade jag hem till cissi där jag plockade upp henne och vi rullade sedan vidare och mötte louise.
Sen rullade vi till konsum och köpte lite plock. och vidare hem till louise.
Kollade på ballar av stål, guud va roligt det är!
sen kom julia och vi snackade om allt och ingenting och sedan var det dags att dra hem, träffade josefina vid sörgården och nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på för jag är inte specellt trött ännu, men funderar på att försöka sova iaf så jag inte sover bort hela dagen, vilket är en stor risk att jag gör iaf. Gud.

Kommer tjäna pengar denna veckan också :DD.
Duktigt p.o!

Nehe nu så har jag inte ngt mer intressant att skriva, inte för att detta var så intressant att läsa men en puss på er som läste.

God jävla natt alla människor och sov gott!

skitsöt bild på mig och cecilia ifrån i lördags (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0