vart tog det vägen?

ja, det är en fråga ja ställer mig rätt ofta faktiskt.

Vem älskade inte den svenska serien Bigbrother?
Jo det gjorde fan jag kan jag ta och tala om !
Jag kollade på det varje dag, och jag älskar det!
Det är så grymt kul, världens bästa program. Och om det kommer igen efter ja är 18 så ska jag fan söka in.
Jag skulle tyckt det var skit kul, älskar sånt. Älskar sova borta och träffa nya människor.
Men det är klart att det är så mkt mer än bara det, men jag hade nog klarat mig.
och självklart hade jag vunnit! Alla hade älskat mig, inte sant?
haah. Gött.

Men jag tänkte visa lite klipp som är så jvl roliga.
hahahhaha ja kissar ner mig


Kommentarer
Postat av: e

vi borde kanske ta och stänga in laget i big brother? det borde bli bra tv tycker jag!

2009-04-24 @ 00:19:14
URL: http://emmasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0