16.32

here i am!

Har inte skrivit på två dagar nu och det beror på att jag har tagit tag i min skola och sätter inte på min dator på kvällarna eftersom då vet jag att jag inte kommer kunna lägga ifrån den förän det är försent.
Och jag har redan svårigheter med att vakna på morgornarna så varför göra det svårare?
Nej, och idag har jag lämnta kvar min daotr i min lärares rum så hon har låst in den.
Så min data ska stanna kvar i skolan på veckorna och så tar jag med mig den hem på fredagar så jag har den hemma över hälgen, ja inget mer nytt?
Jo, för sjutton, min klänning kom idag, riktigt fin!
Blir att ha på sig den på fredag.
Julias skor kom idag så jag och mamma ska åka och hämta ut dom i morgon!

innebandy säsongen är på g och vår första träning var igår, riktigt taggad var jag!
Sprang en km och sprang i stort sett hela tiden, stolt över mig!
Sen  6 intervallryck på 40m
Sen 20 sit upps,20 armhävningar, 20 rygglyft,20 knäböj
sen in och springa en timme till fast med klubba och boll då. Riktigt roligt var det allt!
Jag och emma skule gått ut och sprungit idag men vi får se hur det blir med det.

Hörs kankse ikväll!

ps. min bror har åkt till island idag och kommer hem om två månader, hur ska ja klara mig utan honom?!

jag och min bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0