23.41..

.. är klockan nu och jag har grymt ont i huvudet och ska snart försöka sova, riktigt tidigt när det gäller mig som varit uppe till fem hela sommarlovet, duktiga paulina!

Idag så har jag varit i stallet hela dagen med ida (:
sen när ja kom hem så käka jag och drog ut med julia, vi köpte fika och satte oss och hade en liten picknick och sen kom ida och drog en jävlel med oss.
Och nu ligger jag här och ska föröska sova, i morgon ska jag färga håret:D finally!

gud, jag måste börja ta bilder! jag har ju inga alls för guds skull.

God natt!

over and out, p.o

bild från spanien i somras, tycker ni min tatuering är för stor?

Kommentarer
Postat av: Binh Nguyen

Riktigt nice... klänningen också!!! =)

2009-08-25 @ 15:08:26
URL: http://binh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0