Fredags;

Var hur jävla kanon som helst!
Förfesten hos julia med alla gamla HP tjejer var satans rolig!
Och sen promenaden upp till parken med josefine, malin och julia var en riktigt rolig stund det med!
hahaha, och dansa i parken igen som vi inte gjort på evigheter var riktigt kul!
Säger bara, scenen  och HP08 SHALALALALALA!

Tack alla underbara HP tjejer!

Lite bilder;

Cissi och Malin

jag var lika lycklig som vanligt!

Jag och josefine

hahha jag och cissi är alltid på hugget, speciellt till eye of the tiger!

louise, julia och jag. Julia vägrade ställa upp på detta kortet






Någon som någonsin ser mig olycklig på fester? ALDRIG!

Jag och emma var mer än på G!

skål

jag, ida, sandra

sandra älskling

josefine, jag

josefine, sandra, jag

emma, sandra,sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0