ja för fanken !

nu kör vi igen.
Jag vet inte riktigt, men jag har hela fem läsare per dag, kan ni fatta. FEM.
Det är nästan rekord. Jag är så överlycklig, ni fem som läser, läs vidare för fanken.

än så länge har jag inte riktigt kommit på hur fan jag ska bli känd. Men tiden är snart inne och det kommer snarast.
Då ser ni mig överalt. No doubts.

höhh nog med skämt.
Mitt liv suger för tillfället.
I den underbart stora stad händer det så otroligt lite så nu förstår inte.
Vi sitter inne och klagar över hur tråkigt vi har, inte nog med det så är vädret piss.
Hoppas ni lider med mig.

Jag vill iväg, nu!
Spanien hade låtit ganska lockande. Sett min soulmate igen.

Farmor och farfar är här från spanien. Det är nog det enda positiva vi skriver idag.
enjoy.

Jag har fyllt år. Har jag fått några presenter? Nej.
Har vi firat mig? Nej.
Har någon sjungt för mig? Nej.
Händer det något bra i mitt undrbara liv för att man fyllt 17? Nej.
Är det något positivt med att det bara är två veckor kvar av sommarlovet? Nej.
Är det positivt att mitt älskade HP08B inte finns kvar längre? Nej.
Kommer insparken bli bäst? JA!
det får avsluta.

Hoppas ni sover jävligt dåligt.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har visst fått presenter! Duger inte pengar eller? Och så får man vara hemma lite för att man ska kunna fira dig.... och kanske lite positivare?? Herregud!

2009-08-04 @ 08:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0