mår åt helvete

va i skolan idag och jag och julia mådde skit hela dagen!

Så direkt efter vi slutat skyndade jag mig hem för att slänga mig i soffan och där har jag legat mestadels av dagen. Vet inte om jag ska till skolan i morgon, blir nog förmodligen inte det.

tänk så har jag svininfluensan :|

hörde på nyheterna nyss att det första dödsfallet i sverige skedde i helgen, en 40 årig man.
jag kommer dööööö


symtomen är ;
feber, frossa, hosta, halsont, värk i kroppen och huvudetm trötthet, andningssvårigheter, diarré, kräkningar.

Jag har feber, frossa(det går från ena sekunden fryser jag röven av mig till den andra där ja får panik av att det är för varmt), värk i kroppen( spec i ögonen), ont i huvudet, trött, andningssvårigheter har jag direkt inte bara att det är tungt att andas pga ont i halsen, diarré och kräkningar har jag inte heller.
Men julia som också mår skit, kräktes när hon kom hem idag så vi får la se hur det blir.



Nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0