ojojoj

fyyy paulina!


Det var FÖR länge sedan jag skrev nu.
Eftersom att jag knappt sitter vid datorn längre så är det itne så lätt att uppdatera mig här heller.
Men jag är ändå stolt över mig själv eftersom att jag tappar ner på mitt data beroende så mycket.

slutade vid ett tiden idag eftersom vi hade ingen natur och det betydde att vi hade tre timmars hål och efter de skulle vi ba haft en engelska lektion så ngr gick och snackade med vår engelskalärare så han gav oss en uppgift ist så fick vi gå hem, känns så otroligt skönt att sluta tidsigt ngn gång eftersom vi slutar halv fyra varje dag annars!

Men idag så ska nog pappa och en utav hans kompisar till borås och ska kolla på fotboll, elfsborg mot något utländskt lag. Och jag vill så otroligt mkt följa med för jag har alltid velat kolla på en sån "stor" match nng gång jag med.
Men pappa säger att han vill åka dit själv med sin kompis för att det blir inte samma sak om jag följer med, men så mkt kan jag la itne störa?
Jag blir så ledsen!
Jag tänker inte ge mig, nu jävlar!

Nu ska jag få i mig något och sen får jag se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0