så j*vla lam lördag!

jo visst skulle vi festat idag?
men nej det blev inte så, ingen var värst sugen på det och när inte dom blev det så kände jag efter och märkte att jag kanske inte heller var så på hugget, men vi lär vara tillräckligt slutkörda efter helgens krök på söndag nästa vecka så det jämnar väll ut sig, var hemma med farmor och farfar och passade lillebror idag i stället, han var så fruktansvärt trött att han tillslut bad om att få gå och lägga sig, göll!
Medans Pappa och hans fru var och firade att dom vart gifta i fem år i borås med resturang och bio, mysigt!

Efter det drog jag hem till louise runt tio tiden, där var också isabell och vi kollade på en sjukt läskig film på sexan, jag hatar skräckfilmer. Sen kom julia också och efterdet bestämde vi oss för att gå ut på en promenad och när vi sedan lämnat av louise på hennes gata gick jag och julia vidare och satte oss vid sörgården och snackade om framtiden och kollade på stjärnorna.

Nästa sommar säger jag bara, akta er!
Det blir bla spanien och resa runt sverige!
Vi ska bla upp till luleå! Så nästa sommar blir farligt bra!

vi kom även på en ide till bloggen, hahaha kommer bli riktigt skoj, men säger inte mer, ni kommer få er ett gott skratt!
hahaha !

Nu ska jag kolla klart på harry potter och jag känner att detta inlägget blev ganska långt, men jag hoppas ni läste det eller skit ner er ! ((;

I morgon ska vi fira mig, så i morgon handlar dagen om mig ! :DDDD
over and out. P.o

visste ni att jag vart blond förra sommaren?

Kommentarer
Postat av: Emma

6 år har vi varit gifta nu....

2009-08-17 @ 15:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0