helt slut

Hemma från träningen som förövrigt var ganska rolig idag, dock saknas du friddefiskfi**a.
Men jag lyckades få med mig sandra så jag var inte totally alone.

Fick tillbaka mitt engelskaprov idag, VG YEEEY (;.

hueeeeeeee. i morgon blire körskoleskit med pappa,emma och storebror.
Synd om honom att hans lemp gått ut och måste gå kursen, han är 20 haah.

Nehe nu måste jag sova har tusen landskap att göra i morgon !

här bjuds ni på en otroligt charmig bild på min lillasyster.

justja, passat henne idag med. Hon är ju fem nu så äldst på dagis(trullebarn) och efter att dagis fröken sagt att hon är den enda som inte kan skriva sitt namn så satte vi oss ner och övade och övade, Men det gick itne så bra eftersom hon får sina psykbryt och eftersom hon inte kan skriva så blev det inte jätte bra från början coh så fort det inte blev perfekt så la hon sig ner på marken och skrek, och då menar jag seriöst. Så det var bara att ta allt från början. Och hon skrev sitt namn felfritt nu innan hon gick och la sig. Hur bra storasyster är man inte?

Kommentarer
Postat av: emma

Ja fy fan va jag vill träna nu alltså! hittar hem till gislaved den 21dec för att vara hemma under jul-nyår. Hoppas jag hinner träna nått då:)

2009-12-09 @ 18:24:48
URL: http://emmasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0