i´m back- med lindriga skador

Ja efter detta kalaset behöver jag åka in på rehab.
Shit, ungar, UNGAR!

Dom är överallt, det går inte missa dom, man hör dom, ser dom.
först vart det barnkalas med 14 ungar, jag dog lite halvt. Men ändå inte så mkt iochmed att alla var ju 4-5-6 år och lekte med sig själva, men efter allt skrik och spring så hade man lust att göra något man inte borde, men jag höll ut.

Detta varade i två timmar, efter den tredje timmen kom hela släkten med ännu mer ungar, h herregud. Jag visste inte vad ja skulle ta mig till. Det var säkert 10 ungar då med.
Så jag och storebror flydde, flydde hem till pappa.
Nu behöver jag lungnande!

Kommentarer
Postat av: CILLAA

Du skulle tagit med Jossan som hjälp, hon hade nog platsat där bland barnen! Haha!

2009-12-06 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0