Fredag !

Finally, fredag !
Gudars va skönt det var att gå hem för denna veckan. Skolan idag var lungn och skit rolig !
Jag har även gjort mina val till tvåan. Det blir inriktningen turism och småföretagande och administration som paketval och historia (?!?!?!?!!?) som individuellt val. Önska mig lycka till på historian !

Nehe snart så ska jag ut med jhossi, julia, cissi trevligt ! kommer säkert kort sedan. Efter det ska vi hem till ida och kolla hur det står till med henne :D. Sedan drar vi till sporthallen och kollar på matchen jag inte blev uttagen till att vara med på ( hahahaha)

Jag bryr mig faktiskt inte. Jag lägger ner för mkt energi på innebandyn och har verkligen kämpat för att vara med på damlagsmatcherna men eftersom jag inte var med förra matchen för jags kulle på fest. Jag har missat TVÅ matcher denna säsongen? TVÅ matcher det finns dom som missat tusen mer än jag gjort. Men folk har tydligen någonting emot mig. Och från och med nu så lägger jag ner min energi på mitt älskade f16 som betyder MYYYCKET mer än damlaget. Och vi går framåt i tabellen och i vår utveckling och det är verkligen mitt lag ! Och dom andra lagen kommer vara tvugna att akta sig på fair play för vi är jävligt taggade !
Nehe nog med det. Nu ska jag fixa till håret lita (:
Tjing !



Kommentarer
Postat av: Emma

Ge inte upp bara för att det är lite motigt nu...det vänder! Kämpa på gumman! Du är jätte duktig! Men missa en match för en fest är väl sådär tycker jag..du kunde gått på den efteråt kanske??? Men i alla fall..spela och gör ditt bästa, mer kan du inte göra. Vi tycker att du är bäst i alla fall!

2009-02-20 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0