God morgon !

sov en evighet i dag, hur skönt som helst ! Vaknade inte förän vid tre. Och när jag gick upp så var jag ensam hemma, ännu skönare ! Slippa allt tjat på morgonen. Så nu har jag ätit frukost och tagita det lungt och jag och Ida har skickat in ett mail till Kappahl och man får ju hoppas på det bästa !
Nej nu ska jag fixa mig lite snabbt och sedan drar jag mig upp till Ida, dit kommer också jhossi, julia och kanske cissi med. Hoppas på en trevlig kväll :))))
Tagga inför matchen i morgon, för om vi vinner kommer vi upp på andra plats och vi behöver allt stöd vi kan få !
12.00 gislaveds sporthall AB hallen.
Tjing !

Kommentarer
Postat av: Louise

Okej, glöm bort mig med!

2009-02-21 @ 17:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0