Onsdag ?

Är det onsdag idag, jag tror nästan det. Ja men det måste det väll vara eller jag hoppas det iaf.
Riktigt skönt med lov iaf. Gudars (:.
Igår så när jag vaknade så gick jag ner och tappade upp badkaret och la mig där i nästan en timma, det var sjukt skönt.
Sedan hängde jag med pappa och carlos för att hjälpa till när pappa skulle klippa sig så skulle ja passa carlos så länge.
Sen när vi kom hem igen gick jag med Emma och carlos till emmas kompis. Det var mkt trevligt.
När klockan började närma sig 7 tiden så gick vi hem och jag fixade till mig lite snabbt, sedan mötte jag cissi och vi gick upp mot skolan där vi mötte Louise.
Väl framme hos ida tog vi det lungt och åt deg, och skrattade ihjäl oss.
Sedan gick jag och julia och åt pizza, de va sjukt gott. Tina, Lejla och Annelie kom också till pizzerian så vi chillade med dom.
Senare säger jag bara  HAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAAHA. Jag skrattade verkligen ihjäl mig, fick ingen luft hahha. jag älskar att skratta :D.
Nehe frukost (:
Tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0