Oskarsgalan !

Dagen börjar med att jag vaknar av att johan står och knackar på min dörr och sägr attdet är telefon till mig. Jag går upp och öppnar och det var pappa som ringde och oroade sig för min match, och visst sjutton var det så att jag skulle ha samlats för en halvtimma sen. Tur att man har sådana omtänksamma människor i sin familj! Så inte nog med det så kom min älskade pappa ändra från en lägenhet som han höll på att tapetsera för att köra upp mig till sporthallen !

Då var det en kvart kvar till match start. Jag försökte peppa till så mkt jag kunde på den lilla kvarten och allt kändes bra. Matchen blåstes i gång och jag skojar inte dom vi mötte är riktigt bra. Dom är bättre än oss det vet vi och vi kämpade på så gott vi kunde och matchen slutade 6-1 med ett mål från Sandra Ingolfsdottir.

Efter matchen så köpte dagens omtänksamma människa nr 2 Emma, en hamburgare till mig eftersom jag då inte hann äta något och jag skulle döma två matcher på tom mage.

Sedan kom sandra som ja skulle döma med. Och matchen började och det gick riktigt bra. Det är skit kul att kolla på småttingarna när dom spelar och man blir riktigt överraskad om hur bra dom är !
Två matcher dömde vi och sedan åkte jag hem och gudars va trött jag var. Så jag sov tre timmar och vaknade vid 8.
Då promenerade jag hem till julia där louise med var. Vi fjantade oss och kollade på Beck. Trevligt vare allt !

Sedan ringer min mamma och säger att jag får följa med henne till shell för att köpa godis och en massa smått coh gott så hon kan klara sig hela natten för i natt är det oskarsgalan och vi får se hur länge jag kollar.
Men nu ligger vi här i soffan och proppar i oss en massa onyttigt.
Nehe tillbaka till tvn.
tjing !

mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0