p-lina !

Ligger i sängen och är sekunder i från att ramla in i en god natts sömn som jag förhoppningsvis ska kunna vakna upp ur utan att ha försovit mig.

Dagen har gott ovanligt sakta men det kändes skönt, när jag till och med hunnit med att sova två timmar efter skolan så var klockan bara fem, härligt!
Så jag drog upp till ida och chillade med henne och spelade mario. Sedan kom jhossi och vi åt glass(:
Jhossi drog efter ett tag igen och det gjorde jag med, men jag svängde av för att träffa min sjukling julia.

När jag kom hem så plockade jag i ordning på mitt rum lite och när ja sitter på min säng ser jag ngt som kryper på golver.  DET VAR EN SPINDEL PÅ MITT GOLV, gud att jag skrek på bror och han fick döda den, så förlåt om det regnar i morgon då har ni mig att skylla.

jag har även hittat min stora kärlek, apelsiner. Jag har aldrig insett hur gott det är förän nu. Jag åt 4 apelsiner efter varann innan, sen fick det inte plats mer i min mage annars hade det nog slunkit ner ngr till.

Nehe nu måste p-lina somna.

Det blir växjö i helgen med mamma och Nora, vi åker ner för att sova hos mormor till på måndag.

jag har en önskan, falkenberg

Tjing!

Kommentarer
Postat av: C

Ja men apelsiner är ju så gott :)det regnar inte idag, inte här iallafall så det har inte blivit nån skada skedd :P

2009-02-05 @ 09:58:27
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Daniella

Bra de(; nej tyävrr har vecka 8. har du? =)

2009-02-05 @ 19:29:04
URL: http://dddaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0