sur förlust !

Nu är jag hemma efter en sur förlust samt en trevlig tjejkväll hos Ida.
Lite om matchen:
Uppvärmningen gick asbra, var hur pepp som helst men ändå kändes mitt humör lite konstigt. Men struntade idet och vi gick ut i omklädningsrummet för att tagga till och prata om spelet.
Jag och Sigrun skulle sitta till en början och jag trodde jag skulle få spela i andra och tredje.
Vi hade ett riktigt bra tempo och låg på alldelles lagom och vi tog ledningen med 1-0 när sandra satte ett riktigt snygg frislag. så slutade även första perioden.

Ute i omklädnings rummet snackade vi om hur vi skulle förbättra spelet men tränaren säger även att vi fortsätter spela precis som vi gjorde vilket innebär att jag och Sigrun skulle fortsätta vila i andra, kände en riktig besvikelse eftersom jag var riktigt peppad. Så när jag väl satt på bänken kunde jag inte hålla mig, tårarna började rinna och jag vet egentligen inte varför, jag är inte så känslig av mig egentligen men som tur är så har man bra lagkamrater. Och sen, vet inte om det var för att jag visade hur besviken jag var så fick jag hoppa in och spela 3-4 byten men det var allt. Vi lyckades göra 2-0 och så slutade andra perioden.

Ut i tredje och taggade än aldrig förr så börjar det med när domaren står bakom mål när lina ska lägga ett pass till linn men så kommer bollen på domarens fötter och åker in framför mål och dom skjuter och sätter målet. Det skulle verkligen inte blivit mål men det enda domaren hade att komma med var " ni hade chansen att ta bollen när den rullade där " Så ett riktigt skit mål var det men vi fortsatte att ligga på. Tro inte att dom förtjänade sitt andra mål heller för det var också domarens fel. Helt sjukt. Med några få minuter kvar så lyckas dom faktiskt sätta ett mål som var deras på riktigt så egentligen skulle vi vunnit med 2-1 men ist blev det en förlust på 3-2 Så det kändes inte alls bra.

Och jag fattar inte att vi alltid lyckas få dom sämsta domarna som finns. Det är  helt sjukt.
Men men nu är det dags att tagga om inför mötet med jönköping i morgon !

Efter matchen så gick jag hem till ida där julia, cissi, jhossi och simone med var. Vi satt och snackade, skrattade och fick se en mindre trevlig syn.
Jag hade väldigt trevligt och man kan bara tacka att man fått sådana underbara vänner som man har !
Nehe nu ska jag kolla på film !
Tjing !


Kommentarer
Postat av: Anonym

snuskig syn fick vi allt oss :OOO!

Men vi hade trevligt!

Och synd för förlusten.

Och du klarade 4 inlägg idag ;) Grattis :***

<333

2009-02-07 @ 01:54:29
Postat av: emma

Men det kunde ha varit värre ;-)

Ni kunde ha förlorat med typ 3-0 ju!

2009-02-07 @ 09:39:20
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: c

sv; jättebra, jag har åkt skidor idag!! pker du skidor ibland?

2009-02-07 @ 15:27:06
URL: http://chricec.blogg.se/
Postat av: Daniella

okej (: synd att det inte gick så bra, men blev kvällen med tjejerna bättre? (: var ute och kollade på style(:

2009-02-07 @ 15:32:26
URL: http://dddaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0