Tisdag !

då var det dags att gå och lägga sig vilken sekund som helst.
Måste vakna i tid i morgon för jag måste se kenza på the voice. :D.
haha.

Min dag har varit helt okej. Hade sovmorgon till tolv, hur skönt som helst. Så hade vi ba två lektioner som gick ganska snabbt. Sen så mario har börjar sammarbeta med mig för jag lyckades besegra bossen i värld tre så nu är jag på fyran som är så sketans svår.

Efter skolan så gick jag hem och kollade lite på tv, top model var på trean men det måste va den första säsongen som någonsin visat för det var riktigt gammalt.
Sedan gick jag och la mig och sov två timmar, hur skönt som helst.
När jag vaknade chillade jag och åt mat sedan gick jag hem till julia, vi kollade på Andra avenyn som är riktigt bra  !
Sen fjantade vi oss, men vi hade super kul (:..

Det är skönt att ha en bästa vän som man kan berätta allt för.

Nehe god natt gott folk ! (:

så här kul hade vi (:

Kommentarer
Postat av: Daniella

Okej (: nä nu i veckan blir det väl inget speciellt. det blir en myshelg däremot(: haft en bra dag?

2009-02-04 @ 17:03:35
URL: http://dddaniella.blogg.se/
Postat av: Anonym

& det är så skönt att du är min bästavän!

som jag kan lita på till 100%!!

bäst är du!!

2009-02-05 @ 18:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0