Ännu en vecka i skolan !

Då var det måndag igen, men det känns ganska skönt ändå eftersom man har haft en väldigt lång och skön helgt. Den har varit fartfylld och händelserik både på det positiva och negativa sättet.
Denna veckan är inte så speciell. Jag har nog inte så mkt att se fram emot.
Jo det är match i helgen (: sketans kul!
Sen blir det nog tjej kväll hos ida med och med tjej kväll menar jag, god mat, en massa godis. Ännu mer skratt och skitsnack. Sedan blir det att alla sover över. 7 pers i idas lilla lägenhet xD.

Nu sitter jag på Runer lektion. Vi skulle börjat lektionen nu egentligen men vår engelska var inställd så ist för att ha två timmars håltimma så frågade vi rune om vi kunde börja lektionen en timma tidigare så vi får sluta tidigare ist. Och det gick han faktiskt med på (:.

Jag fattar inte hur man kan vara lärare om man är tjurig hela tiden och det enda men gör är att ge en massa uppgifter. Om man ska vara lärare så får man väll vara rolig och snäll så eleverna uppskattar dom, och tycker det är kul att gå på lektionerna för det tycker inte vi kan jag ta och tala om.

Men det är ju inte mitt problem men jag är en utav eleverna som drabbas av tjuriga lärare.
Nu slutar vi.
Tjing !

Kommentarer
Postat av: Ida

hatar bajs rune :( & det blir kalas bra i helgen, vi snor bara robins säng =)!

2009-01-26 @ 19:49:32
Postat av: Mahlin

nice blogg:)

2009-01-27 @ 20:33:11
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0