efterlänktad helg !

Då har vi 30 min kvar av denna lektionen och sen har vi bara en lektion kvar, hur skönt är inte det. Sen får jag min efterlänktade helg. Hur skönt som helst.

Sen blir det tjej kväll för fulla muggar, vi ska laga mat, spela  mario, skratta, skratta lite till, sncka skit, chilla och sen blire "madrass himmlen" hahaha lullu kom på det, eftersom vi ska lägga madrasser i hela hennes rum för alla vi ska sova där (:
Riktigt trevligt faktiskt :D.
Sen kanske jag går upp tidigt i morgon jag får se för jag kanske ska med Siri till Värnamo för att kolla när en kompis från innebandyskolan spelar match. Sen i mon blire match med (:

Sen är det ju fredag och det betyder fika :D
Sista lektioner bjuder lullu, isabell och jhossi på fika :D


Nehe snart är vi klara med våran projektplan osv. så nu måste jag kila.
Tjing !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0