Fredag !

Det är fredag och det känns verkligen inte som det. Och nej, tiden går för fort. Den får inte gå så fort, på måndag börjar vi skolan och jag orkar verkligen inte. Nej inte skolan usch, men jag har ju "bara" 2 och ett halvt år kvar. känns som en evighet. Men vi får hoppas på att denna terminen går snabbt och sommarlovet kommer med stormsteg.

Idag vaknade jag vid 16.00 lyckat. Jag har bara slappat med mamma, peter och nora i soffan hela dagen och kollat på amarican idol, trevligt det också. Senare ska jag nog hitta på ngt med ida och jhossi. Blir nog att vi är hemma hos ida som vanligt, det är smidigast att vara där:)

Nu ska jag kolla runt lite och sen kanske börja fixa mig. Kanske är dags att hämta mitt smink hemma hos siri, har inte kunnat sminka mig på ett antal dagar nu, känns ganska skönt men det känns mindre bra att alla sakerna är där och inte här så jag inte kan använda dom när jag vill ha det. Men det krävs ju ansträngning att göra de med får se om jag har lite sånt över.

Nu ska jag busa med Nora!
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0