Ida´s place tonight

Denna dagen har varit hel skum. har inte sett dagsljus någonting alls idag ;o. gick och la mig klockan 06.00 i natt och vaknade 17.00 och då var det redan mörkt ute kändes lite sisådär. Men när ja vaknade hoppade jag in i duschen och sedan tog jag det bara lungt.

Sedan ringde jag julia och snackade lite med henne. Hon hade vaknat vid 19.00 haha gud va dagens ungdomar sover länge. Iaf sedan bestämde vi att hon skulle komma hem till mig och vara med på vår "familjekväll". Gick ner och mötte henne vid lejonbacken. Sedan hängde hon med mig hem och vi kom precis lagom till förrätten pappa hade gjort till hela familjen plus gabriels tjej sandra.

 Det blev ost och tomatsås från ungnen och vitlöksbröd man skulle doppa i. riktigt gott. Sedan gick vi ut och tog lite "frisk luft" sen var det dags för själva varmrätten och då bjöds det på fisk med potatis och vitvinssås. kalas gott det med. Efter maten så lekte vi lite med småbarnen och sedan var det dags för dom små att gå och lägga sig.

  När dom väl somnat körde vi igång vårt nya spel till vårt ps3, buzz. Det började dåligt för mig och julia som var i lag och vi förlorade två gånger. Sedan kom vi igång rikgit ordentligt och vann tre gånger på rad. Och vi gissade absolut inte på svaren utan vi kunde absolut allt yesyes:D haha men riktigt kul när vi varje gång vann över pappa och emma. Pappa blev lika arg varje gång och skrek; aså ni kan ju inte svaren. Ni gissar ju bara hela tiden blablabla haha riktigt kul. Sedan var det dags för julia att promenera hemåt.

 Jag fick ett samtal av ida och hon frågade om ja och julia hade lust att sova hos henne för hon ville inte sova hemma själv. Först tyckte vi det blev jobbigt att gå hela vägen hem till henne och det var som sagt svinkallt ute. Så julia drog sig ur och gick hem medans jag gick hem och sa grattis till pappa eftersom klockan var då över tolv. Sedan packade jag mina saker och började promenera mot "stan". Jhossi och Ida mötte mig på halva vägen som tur var för läskigt som satan i gatan var det allt att gå själv i mörkret och kollade runt omkring mig gjorde jag ett antal gånger

Nu är jag hemma hos ida och vi sitter här vid våra datorer och gör inte alltför mycket men det är ju själva sällskapet som är trevligt (: Vi ska nog inte göra så mkt mer nu för snart ska vi förmodligen forsätta sitta här och nörda oss :D Nu orkar jag inte skriva mer onödiga saker ha de gött!
tjing !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0