If i could turn back time !

Kom precis hem, har varit och umgåts med mina kompisar och haft riktigt trevligt!
Först så idag hade jag sovmorgon till tolv sen hade vi två lektioner och slutade tre, nödvändigt(y) Något jag får leva med resten av terminen.
Efter skolan drog jag hem och duschade och lite smått sedan kom julia och co. och hämtade mig så åkte vi upp till "stan" för att köpa prexent till kastriot.

När allt var fixat drog vi hem till ida där vi bakade våra berömda muffins, lika goda varje gång. Sedan spelade vi mario party och jag van ;o haha tur i spel, otur i kärlek?

Jhossi kom och chillade lite med oss. Sen drog hon och sedan cissi.
Jag, julia och Ida gick till kastriot där två av hans kompisar också va. Vi grattade han och bara umgicks allmänt men hade sjukt trevligt.

Sen var det dags för mig och julia att gå den låååånga vägen  hem och hela vägen hem så pratade vi om när vi var små om man ändå kunde återuppliva det man redan upplevt en gång i tiden.

Nu ska jag sova min skönhetssömn.
Blir nog Fair play cup i kalmar :D:D:D askul!
godnatt!

tjing!



Kommentarer
Postat av: frida

sötnos :)

2009-01-28 @ 16:58:55
URL: http://bommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0