Impress arbete !


Sitter i skolan nu,  har precis haft vattenkrig med jhossi och nu är jag väldigt blöt.

Okej, gårdagen då.
Dagen började med en väldigt väldigt rolig dag i skolan. Vet inte hur mkt jag skrattade men allt var verkligen super kul.
Sen kom jag hem och sov som vanligt men jag känner artt jag måste sova en liten stund på dagen efter skolan för jag har kommit på om jag sover så vaknar jag mycket lättare på morgonen. Jag har inte försovit mig en endaste gång denna veckan och det är positivt.
När jag vaknade så gick jag ut med tahira en stund och det var trevligt som vanligt. Vi chillade satan och pratade om allt och ingenting. Trevligt !
När jag kom hem hade pappa gjort god mat och jag umgicks med min familj en stund. Sedan var det fotboll på tv och jag och min pappa satte oss för att kolla. Det visade sig att vi hade tolv rätt på tippset när det bara var en avgörande match kvar.
Barca mot Atl, Vi hade x och 2 så antingen kunde det blivit oavgjort eller så var atl tvungna att vinna.
När halvleken kom så bestämde vi oss för att åka ner till pappas kompis och kolla på den sista halvleken och hoppas på att vi fick in tretton rätt. När vi kom fick vi dricka och satte oss i soffan och började kolla.
Allt var spänt och det stod 1-1 tills barca kviterade till 2-1. Vi blev väldans arga. Sen när det var två minuter kvar så gjorde Atl 2-2 och pappa och hans kompis slänger sig på golvet och skriker men sen så säger idioterna på tv att det är bortdömt för det blev offside. Shet va arga vi var. Matchen slutade 2-1 till barca och vi gick hem med tolv rätt som inte gav ngt alls typ. Tråkigt men ändå trevligt.

Idag blir det träning som fan, pepp är jag med. Har inte använt min klubba så mkt så den ska komma till mkt användning.
bloggar mer ikvl.

Tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0